Majd elmegy onnan...

2013.03.08. 19:25

2007-ben kezdtem mászni, erre az évre datálható a King Lines c. film megjelenése is. Ez csak annyiban érdekes a bejegyzés szempontjából, hogy minél messzebbről tudjam megközelíteni az eseményeket. Ugyanis aki ismer, az tudhassa, hogy szeretek mászó filmeket nézni. Újra és újra. Na persze ki nem?! Az évről évre fejlődő és világot körbe járó produkciókkal szemben, mindig is inkább az olyan videókat részesítettem előnyben, amit Bobi laptopján, Patkány telefonján és hasonló helyeken lehet fellelni. Ezek nem HD felvételek, nincs több szögből filmezve a mászás (sokszor mászás sincsen, azok különösen jól sikerült darabok szoktak lenni) egy szóval amatőr operatőri munkát dicsérnek, low budget filmek. Ilyen gyöngyszem Dede Laci mászása a Mátrixon. Jó eséllyel az én generációm ezen nőtt fel, ebből meríti a motivációjának mint egy 24,7%-át és heti rendszerességgel nézni újra, újra, újra és még többször. Aki most pislog, hogy WÁÁÁT?! (van ilyen?) annak itt elérhető az említett videó: http://szikla.hu/stuff/dedefilmek/kisgeri.wmv

Miután mindenki tisztában van a tényállással, tovább csavarom a sztorit. Lassan már féléve, hogy felhagytam az aktív zenéléssel és ott hagytam a zenekart ahol gitároztam. Egy nap Nándi megemlítette, hogy saját mixeket gyárt mászáshoz, videókhoz. Meg is kértem, hogy avasson be a tutiba, így esett, hogy elkezdtem össze tenni az első saját gépzenéim. Just for fun, meg hogy legyen mire jammelni a Gi Klub/7C+ sessionök alkalmával. Az előző bekezdéshez pedig itt csatolnék vissza: a legújabb agymenést kifejezetten azoknak ajánlom, akik előszeretettel idéznek bármilyen helyzetben Törpapa szavaiból ÉS szeretik az (elektronikus zenét) zajt.
Elkészült a Jaffar c. track, a képre kattintva hallgatható, akinek inge!

jaffar.JPG
"üdv a városnak!"

A bejegyzés trackback címe:

https://namesmeannoting.blog.hu/api/trackback/id/tr375123630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása