R.I.P. Jeff Hanneman

2013.05.05. 12:42

Péntek délelőtt eltávozott az élők sorából a Slayer gitárosa. Csak mondom, ezt jobb ha köztudatban tartjuk, mert számomra igen meghatározó formáció tagja volt, nélküle ma nem tartana ott a metál és a rock zene ahol tart.



És pár jóval vidámabb dolog: Örömmel tétetem közzé, hogy az egy személyes írógárda immáron két főre duzzadt: mászópajtásunk és jó barátunk, a mindig szerény Barna Peti megtisztelt azzal, hogy elfogadta a felkérést. Ír ha ír, de már az is nagy dolog, hogy ott van a neve az Admin felületen. Köszönöm itt is!


Aztán más. Sokan kérdeztétek lesz-e és mikor lesz-e mem-e. Csak hitegettem, csak halogattam, de elkészültem: Ma este várható 4+1 új kép. Annyit elárulok elöljáróban, hogy a központi motívum Mr. Izer, aki nem rég 25 perces videóval sokkolta örvendeztette meg a mászó közösséget. Ezt alább feltétlen tekintsétek meg, hiszen olyan arcokkal mászik együtt a srác, mint Zsigmond Árpi, Tóta Ádám és Benke Balázs. Baszatós unity csak ennyit mondok! Lesz egy meglepetés meme-vendég is, annyit árulok el róla, hogy 2011-ben másztam vele 'bleauban...


A bejegyzés trackback címe:

https://namesmeannoting.blog.hu/api/trackback/id/tr165281973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása