A világ ma

2013.07.14. 23:39

A bulváros cím mögött két téma bújik meg. Egyrészt lesz egy iromány a Zsombói versenyen átélt no.1-es élményekről, másrészt meg az a kibaszott szand. Mert hogy szand van.

szand.jpg

Én persze csak itthonról néztem a Wu Tang Clan koncert online közvetítését, ami not das beste, de így alakultak a dolgok. Pedig volt/van Avicii meg BloodyBeat Roots meg egyéb aljasabbnál mainstreamebb elektromos zenei előadók. Nem kertelek, már évek óta szemezek a fesztivállal, de eddig nem adta ki úgy a lépés, hogy 150 rongyot fizessek olyan emlékekért, amikről csak tudom, hogy vannak, de igazándiból nem tudom, hogy pontosan mi is történt azalatt az x nap alatt. Pedig jó lenne. Igazándiból nem is érdekel a dolog, 2007-ben volt Beastie Boys, valószínűleg tudat alatt ezért érzek hatalmas késztetést a részvételre. 

Mindig van valami pár hetes trend, amivel az unatkozó és saját magát fogyasztó-társadalom el tudja foglalni magát. Ilyenkor a mindenféle médiákok tele vannak az adott eseménnyel, és olyan szinten vesézik ki azt, hogy az már zavarba ejtő, és néha tiszteletre méltó. Hogy a fjeszembe lehet ennyit csavarni.. nem értem. Persze biztosan ez is egy szakma. Kóklerek.. mivel én is átlag polgár társ vagyok (hiába ellenkezel, ha azt állítod, vagy akár teszel is azért, hogy ne egy legyél a tömegből, egyből a tömeg részévé válsz -> csak egy másik tömeg részévé, akik nem akarnak a tömeg részévé válni. Voálá!) tehát, mint átlag polgár társ (igen, megnéztem a Dredd bírót) én is élvezem a társadalmunk nyújtotta élvezeteket. Gyrost eszem, lövöldözős filmeket nézek, Avicii-t hallgatok és már jártam fesztiválon is. Egész pontosan 2,3-szor. A fesztivál jó. Lehet azt mondani, hogy nekem nem tetszett, de akkor nagy valószínűséggel az a helyzet áll fent, hogy mivel mindenki szereti a fesztivált, te nem akarsz a mindenki féle tömeghez tartozni, mondhatnám egyéniség próbálsz lenni. Hopp-hoppá! Itt esel a saját csapdádba, mert ezzel nem csak te vagy így és már is a birka csorda egyik bégető beosztottja leszel. Na egy kicsit elkalandoztam, forr a vérem, de ezt már nem fogom cenzúrázni. 

Ahogy Patkány mondaná: Lényeg a lényegben -> mi a.. nem is.. hogyan tudtok képeket feltenni bulizás közben?! Há' menjek meg, de ezt az egyet nem értem. Elmész fesztiválozni. Anyu, apu, öcsi otthon, messze tőled. Végre ténylegesen önfeledten létezhetsz, ha jó a logisztikád akkor mindenféle korlát nélkül. És bazdmeg fényképezik magukat KÖZBEN! Esélyem nem lenne rá.. Illetve azt még le lehet hozni, és nincs is vele gond, úgy is szar lesz a kép/videó, de sruhácok.. ha drága a balentájnsz, akkor is meg lehet oldani a dolgokat. Ki az, aki ha önfeledten mulat, közben a fészre tölti fel, hogy éppen, de nagyon be van mulatva. Meg egyébként is, ha tényleg olyan durva a buli, akkor képtelennek kellene lenned bármire gyakorlatilag. Nem értem. Várom az embert aki megkeres és ezt elmagyarázza nekem!

Addig is:

keep.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://namesmeannoting.blog.hu/api/trackback/id/tr735404915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása